Яка мета маркетингу у Instagram? Перебувати на одному рівні з користувачами, спілкуватись, розповідати історії, надихати на реальну участь. Щоб потенційна нова аудиторія насамперед натиснула «Підписатися», ви повинні привернути увагу.
Навіть якщо ваші фото виглядають чудово при перегляді окремо, то разом можуть бути безладними. Ваша сторінка має набути сенсу. Якщо людям до душі стиль і голос вашого облікового запису, вони не турбуватимуться про нову окрему публікацію. Але якщо кожен пост має різну тональність, то людині може бути цікаво кілька фотографій, а потім вона піде.
Не кожен видатний бренд це розуміє. Велика кількість великих світових брендів мають перевантажені потік зображень та відносно низька кількість передплатників. Зосередьтеся на тоні. Справа не в тому, щоб все відповідало, а в тому, щоб дати аудиторії чекати на щось конкретне.
Як забезпечити просування в Instagram за допомогою палітри кольорів і як її підібрати?
Виберіть тему для профілю, певну палітру, яка підходить лише вам. Існує безліч програм, які на основі фотографій складуть набір відтінків, що зустрічаються на зображеннях найчастіше. Це також можуть бути кольори компанії, логотипу.
Year of Colour: програма, яка створює палітру вашого інстаграма
Посилання на офіційний сайт: yearofcolour.com
Посилання на мобільний додаток у Google Маркеті: play.google.com
Перемикайте увагу
Кожні дев'ять-дванадцять зображень – незвичний колір у центрі уваги. Це дозволяє залучати інтерес мас у різні сезони та свята, при цьому створюючи продуманий та візуально привабливий контент.
Цей варіант відмінно підійде для вашого каналу, якщо вам проблематично вибрати одну колірну схему за раз. Але не думайте, що перемикання кольорів означає, що можна змінити стиль профілю. Ви, як і раніше, хочете відповідати певній композиції.
Виберіть власну палітру кольорів, ідею, фішку. Не бійтеся експериментувати. Наважуйтеся. Аналізуйте, що більше подобається вашим передплатникам. Робіть те, що подобається вам самим, і тоді успіх гарантований. Замість того, щоб просто заробляти лайки на випадкових фотокартках, ви залучите ту постійну й активну публіку, яку бажаєте для свого каналу.
Ідіть вперед і завоюйте Instagram красиво!
Нижче пропонуємо ознайомитися з відгуками користувачів використання для просування в Інстаграмі палітри кольорів. Також не забувайте залишити свій відгук.